lauantai 9. huhtikuuta 2011

Tervehdys

Täällä on ollu kauhee kiire, ni ei olla ehditty kirjottaa kuulumisia. Mutta siis kevättä on tassuissa meillä molemmilla. Tänään oli kivaa ku päästiin metsään, Haunisiin, riehumaan vapaana. Tai no, mä sain olla vapaana mut Nuppu joutu oleen liinassa, ku ei noi luota siihen vielä. Meil oli ihan super kivaa ja Kaisa taas hypytti mua kivien ja kallioiden päälle :) Mun tarvii kuulemma treenata ku huomenna alkaa agin alkeiskurssi. Siel on varmasti kivaa, opettavat Kaisa ohjaamaan kunnolla ni sit mun on helpompi tietää minne pitää mennä, koska MÄHÄN OSAAN jo kaikki agijutut!

Eilen oli jännä ilta, me oltiin Nallen, Novan ja Happyn sekä Heavyn luona jollain purkkikutsuilla. Me saatiin olla koko ilta yhdessä ja vitsit oli kivaa. Nuppu leikki ihan innoissaan Happyn kanssa, niil on meinaa joku ystävyyssuhde jääny siit Happyn matkasta Pian laumaan, ku Nuppu oli sillon mukana. Nuppu kyl meinas jossain vaihees ärsyyntyä Happyyn ku se koko ajan roikku kiinni. Mä olin vahingoniloinen, koska kerranki Nuppu sai maistaa omaa lääkettään. Tietääpähän miltä musta tuntuu....Eilen oltiin myös Karvakorvissa käymässä, se on mun lempparikauppa. Me saatiin herkkuja ja uudet pannat. Ja Nuppu sai sadeasun, vaikka se ärsyynty sille myyjälle, joka sovitti sitä sille. Ihme penska, ku ei osaa olla. Keskiviikkona me oltiin tokoagi tentissä ja se meni tosi hienosti, arvosanat oli 10 ja 10+, Kaisa oli niin ylpeä musta :)

Mut nyt mä meen lepään, on ollu touhukas päivä, ni tarvii hetki myös huilata. Ja tietty odotetaan RUOKAA :)

Hauskaa kevätiltaa kaikille!

T.PIMU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti