perjantai 25. maaliskuuta 2011

Heippatiheippa!

Me oltiin taas keskiviikkona tokoagissa...siellä oli ihan hauskaa taas, vaikka Kaisa koitii saada mut ottaa sellasen vieraan koiran lelun suuhun!! En kai mä nyt VIERAAN hajuista lelua ala kantaa, hei haloo!! No, mä sain jokatapaukses namin aina ku mä koskin siihen hampailla..mikäköhän järki siinäkin oli. No kuulemma se tehtävä jatkuu vielä, mut ei me olla kotona sitä ny harjoteltu yhtään...tokoagissa on kyl yleensä tosi hauskaa, siel saa tehdä kaikkia temppuja ja saa ihan hirveesti nameja :) Sit ne ohjaajat on kans tosi kivoja, ne käskee Kaisan aina rauhoittua, jos esim. mä haluan mieluummin haistella mattoa ku kuunnella Kaisaa. Kaisan pitäis saada mut luokseen lirkuttamalla, mut HAH mä en todellakaan aina jaksa totella! Kuka viittii mennä luokse lirkutuksen houkuttelemalla jos vaihtoehtona on matto missä on KAIKKI maailman koiratuoksut!!! No mut kyl mä yleensä oon tosi kiltti ja tottelevainen siel hallis, ku se kuuluu siihen juttuun et saa namia :D Mut nyt Nupul on asiaa, pitää päästää se näppiksel...

Moikka!

Eilen oli kauhee lumimyräkkä ku oltiin iltalenkillä...ja must oli niin kivaa pyydystää lumihiutaleita kielellä, Kaisa oli kyl ihan hermona ku se ois halunnu sisälle ja me Pimun kaa pelleiltiin :D Mä oon muutenkin innostunu tunkee kieltäni vähän kaikkialle...mä oon jättäny kielen kolmesti kiinni huurteiseen metallipylvääseen...Kaisan mielest mä oon hölmö, mutta ku se vaan on niin JÄNNÄÄ kokeilla! Mä oon kyl muutaman kerran onnistunu silleenkin ettei kieli oo jääny kiinni, mut sit pari kertaa on kyl sattunu tosi lujaa...en mä kyl mitään oo valittanu ku en oo kehannu, ja toisaalt se jännitys on kipua kiehtovampaa :)  Sit mä oon keksiny ulkona alkaa kuljettaa käpyjä. Mul oli monta päivää kaks lempparikäpyä, jotka piti jättää aina lenkin jälkeen ulko-ovelle, ja sit mä sain ottaa toisen mukaan aina lenkille...no nyt mä oon onnistunu hukkaan molemmat kävyt, mut onneks maasta löytyy aina uusia. Kaisa sanoo et toi ei oo tyypillistä tipsulle, mut mä oon oma PERSOONA!!! Muutenkin mä keksin aina kaikkea kivaa puuhaa, muuten kävis elämä tylsäks :)

Mut nyt me mennään saunaan (livahdetaan tosi nopsaa oven välistä mukaan niin et noi ei huomaakaan)!!!

Hauskaa viikonloppua!!
Terv. Pimu ja Nuppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti