tiistai 22. maaliskuuta 2011

Heippatihei

Moi!

Me ei olla aikoihin ehditty konelle ku on tapahtunu vaikka ja mitä. Mutta mä voisin ekaks kertoa viime viikonlopusta. Pete ja Kaisa vei meidät sunnuntaina metsään. Siel oli ihan huippua, se oli meille ihan uus paikka. En tiiä mitä ne suunnittelee mut jokatapaukses ne mittaili jotain siel ja sit ne laitti sellasia puutolppia pystyyn. Sen lisäks ne kävi halailemassa puita, mikä oli tosi oudon näköistä..jotain sinistä nauhaa ne niihin kiinnitti.Mut siis siel oli ihan huippua, me saatiin juosta kauan vapaana ja nauttia metsän antimista. Tällä tarkoitan kanin kakkaa, sitä oli siellä PALJON ja se oli HYVÄÄ!!! Kaisa ja Pete koitti kyl estää meitä, mut me löydettiin aina uusi tarjoilupaikka. Sen jälkeen oli kyl maha hiukan kipeä, tai no Nupulla ainakin...Sit ku meidän piti lähteä pois sieltä, ni mä menin nätisti autoon, mut Nuppupa ei suostunutkaan tulemaan mukaan. Sitä noi sit jahtas siellä ympäriinsä..mä annan Nupun itse kertoa et mitäköhän se mahto ajatella...

Nii, Pimu pyys mut koneelle...joo, siel mettäs oli ihan hitsin kivaa, niin kivaa et ku mä tajusin et noi alkaa lähteä ni mä keksin etten suostukaan tulee mukaan. Kaisa koitti saada mua luokseen silleen et se juoksi pois mun luota...no mä juoksin tietty sen kiinni, mut meninki ohi niin ettei se saanu mua kii :) Sit noi koitti sellasta et ne meni autoon ja lähti peruuttaa pois..mä vaan kattelin et senkus menette. Mä oisin ihan hienosti pärjänny siellä, koska siellähän oli sitä kanin kakkaa ja ilmakin oli lämmin! Mä en tajua miks muka pitäs aina totella, en mä vaan jaksa. No sit ku ne oli aikansa puhissu ni mä annoin Kaisan ottaa itteni kiinni..ne jotain uhkas ettei ne päästä mua enää ikinä vapaaks, mut kyl ne päästää, ne luulee etten mä enää karkais...Sit illalla me mentiin koulutukseen sellaselle Tuijalle. Siellä Kaisa kerto tosta mun kiinniottamista ja sit me harjoteltiin luoksetuloa. No totta kai mä siellä hallissa tottelin, ku siellä kuuluu totella! Mutta tämmöstä meillä, kivaa on ollut :)

Nyt täytyy päästää toi Kaisa takas koneelle, se puhisee jostain g-jutusta, ei kyl tajuta et mitäköhän se on, oisko se joku syötävä herkku? No me tullaan pian taas takas!

HEIPPA!

T.PIMU JA NUPPU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti