lauantai 12. maaliskuuta 2011

Aamuja!

Tänään mä heräsin ihan intoa täynnä puoli ysin aikaan. Kaisa ei ollut kovinkaa tyytyväinen, mut silti se nous ruokkii meidät ja vei ulos. Mä aina herätän Kaisan, koska se herää paljon helpommin ku Pete. Pete vaan kääntää kylkeä ja jatkaa kuorsaamista. Ulkona oli tosi kivaa, vaikka Kaisalla ei tainnu olla yhtä hauskaa. Mä tein taas sen, et aloin roikkua hihnassa ja hypin ja pompin edestakas. Me koitettiin myös Nupun kanssa riehua, mut Kaisa koitti koko ajan pitää meitä erillään. Kaisa ei oikein tunnu ymmärtävän sitä, et jos mulla on tylsää niin alan veuhkoa hihnan kanssa.Silloin meinaan ainakin saan sen huomion :) Nuppu sai taas olla kauemmin ulkona ku mä, koska se ei suostunu tekee kaikkia asioita. Kaisa tekee aina niin, et se heittää mut sisälle ku sitä alkaa tarpeeks tympii mun reuhominen ja menee Nupun kans kahdestaan jatkaa. No, eipä siit nyt ollu hyötyä, Nuppu meinaan kerto mulle, et se oli vaan reuhonu ulkona ja koittanu pyydystää oksia ja kaninkakkaa.
Toivottavasti me päästäis pian taas riehuu vapaana jonnekin, se on ihan parasta meinaan! Viime viikol me päästiin Hirvensaloon koirapuistoon. Eka me oltiin kahdestaan pienten puolella, mut sit Kaisa uskals viedä meidät isojen koirien luo, ja se oli ihan superhauskaa. Siel oli mm. kultainennoutaja ja rotikka ja vitsit et oli menoa. Munkaan ei tarvinnu yhtään äristä, vaikka kyllä mä hiukan katoin ettei Nuppua kohdella liian kaltoin. Nuppu kyl osaa jo tosi hienosti toimia muiden koirien kanssa. Mä oon opettanut sitä hyvin! Mutta nyt mun täytyy mennä, Nuppu näköjään järsii luuta, ni se ei nyt ehdi kirjottaa.

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti